Geng Kembara Perantau

Sunday

First time to Labuan

Esok 21st May, aku akan bertolak untuk ke Labuan.Tapi aku kena singah Kota Kinabalu disebabkan air ticket fully booked dari Miri ke Labuan. So Aku perlu singgah ke KK bermalam dan pagi lepas subuh terus ke Airport KK untuk bertolak ke Labuan. Aku dengar cerita budak yang baru nak masuk matrikulasi datang untuk pendaftaran...Sumber yang aku tahu ni kerana Officemate aku juga menghantar anak dia untuk ke Matrikulasi Labuan.

Oleh itu aku kenalah ambil Hotel di KK... Aku lihat HR dah reserve kan aku hotel Le Meredian. Kalau tak silap aku dekat dengan Pasar Philipine. Mungkinlah....Sebelum ni aku dah ke sana dengan wife dan anak aku. Jawabnya ini adalah kali ke dua aku ke KK walaupun hanya bermalam tetapi untuk ke Labuan adalah pertama kali dalam hidup aku ke sana. Apa yang ada ek di sana?Kata diorang tempat bebas cukai, kalau bebas cukai biasanya coklat, rokok dan minyak wangi yang agak berpatutan harganya. Tapi murah mana aku pun tak sure....nanti kita tengok k.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts