Geng Kembara Perantau

Sunday

Congratulation bro...UPPROFFIT


Wah Congrat fauzi, dapat Galaxy Note dengan contest yang Denai Hati buat...memang bergaya sori lah aku colik pic ko ni...terkezut gak aku tgok ko dapat free.emm aku kena beli tau nak dapatkan smartphone tu...huhuhuh. So mintak maap lah yer...sebelum ko post aku post dulu...hahahah.


Tak sangka aku...bila pulak aku nak dapat ek dapat free cam tu best jugak.....kalau bloggers nak tahu Fauzi nilah yang buat aku nya header, kalau nak harapkan aku emmm mana nak tahu bab adjust adjust ni. Fauzi nanti lain kali ko masuk lagi peraduan cam tu banyak banyak pas tu bagi aku k...hehehe

3 comments:

  1. Cis..cis..dan cis..nk kena caj nih sbb cilok pics gua..hahaha..anyway, thanks alot bro..eja 'UpProfits' tuh btol2..haha

    ReplyDelete
  2. alah bukan link pon..ko yg tunggang terbalik...p kecik besar..mana boleh marah cikgu bm.

    ReplyDelete
  3. Titanium Glass - Tito and I
    ‎Titan titanium nose hoop Glass | Tito titanium dioxide and I · ‎Titan Glass titanium ingot · ecosport titanium ‎Titan Glass | titanium pickaxe terraria Tito and I · ‎Titan Glass

    ReplyDelete

Popular Posts