Geng Kembara Perantau

Tuesday

Kotak merah atau wau bulan?????????

Sistem Talian Udara Malaysia atau pun Udara Asia...emm mana satu nak beli niee??
nie satu lagi spesis yang aku duk kira2 bila nak ke KL.Mana yang murah...heheh..aku blasah je mana offer paling murah..aku bukannya nak sangat naik benda alah nie...diorang paksa.Jadi aku pilih la salah satu yang terbaik untuk aku...
Benda nie dah jadi cam kenderaan harian aku dah bila d sarawak niee..dlm sebulan ade 3-4 kali duk dalam kotak tu...satu kotak merah satu lagi lambang kotak tu wau bulan.Emmm...kaya diorang sebab duit aku duk sedekah...fuh berpeluh kalau duk survey harga die...nak nak yang kotak merah tu..last munite beli memang tersangat lah mahal.kalau dah urgent terpaksa jugak beli.....
ada lagi nak crita niee...balik jap...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts