Geng Kembara Perantau

Saturday

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....

PIC raya aidilfitri ....

Salam dan Selamat Hari Raya Korban untuk semua umat islam diseluruh pelusuk dunia, di celah celah dunia, tak kira yang bekerja dan yang cuti sakan untuk menyambut raya korban ini. Sehubungan dengan itu diharap semua berada dalam keadaan sihat sejahtera.

Aku di sini tak balik raya, hanya beraya di Kuching, Sarawak..masuk tahun ni dah 3 kali raya aku beraya aidiladha di perantauan hehe.No hal lah..setakat raya haji ...cuti pun tak banyak. So inilah dinamakan korban. Sesuai dengan nama pengorbanan sebagai seorang penghijrah. Sesiapa yang senasib dengan aku anggap lah ini satu pengorbanan sempena hari raya aidiladha. Insyaallah satu pengorbana baru yang aku akan lalui......tungguuuuuu.

4 comments:

  1. Salam aidiladha dari Hiroshima.. :)

    Berkorban gak semalam demi mempromosikan Malaysia. Alhamdulillah berjalan lancar.

    ReplyDelete
  2. Tak kira kecik ke besar ke pengorbanan kita itu apa yang penting keikhlasan. Itu yang dinilai di sisiNya. Apa pengorbanan baru tu ye ??

    ReplyDelete
  3. Kita tidak mungkin mampu mengubah sesuatu yang telah berlaku,sebagaimana kita tidak mampu menjangkakan apa yang bakal berlaku.Justeru, kita tidak perlu merasa bimbang dan gelisah!

    ReplyDelete

Popular Posts