Geng Kembara Perantau

Sunday

Kursus di Ulu Langat

Sambil kursus, sambil tenangkan jiwa...hilang stress kerja bila dapat berkursus di tempat camni...dalam hutan lah,mana taknya dikelilingi pohonan hijau dan pokok pokok durian yang dah habis musim huwaaaa...ruginya. Saja nak habaq kat korang yang aku pi kursus di resort. Sekali sekala syok juga jumpa member member lama dan jumpa member office sendiri hehehe. Aku post gambar kenangan buat mereka yang terlibat, semua nie aktiviti pada bulan lepas....hhuhuu.....layan zassssssss


Wah macam tinggal di asrama dulu dulu jer...huhuu

Emm Officemates

2 comments:

  1. Tak ubah macam kursus BTN jer..heheh. Hostelnya tu yg tak tahan...

    ReplyDelete

Popular Posts