Geng Kembara Perantau

Sunday

Kembara Perantau kepenatan


Hi there....sori agak lama tak update blog kembara perantau....byk kerja perlu diuruskan banyak benda perlu dibuat...perjalanan yang agak jauh melalui udara without highway to use,without boat to go..only Air Asia and Mas bravely to be facing the risks. ahh..aku dah tak hairan dah dgn kau air asia dan mas......dah naik muak aku tumpang korang..dah lali,dah bohsan aku duk selama 1jam40min ke destinasi aku...kalau ada lagi perkataan lain nak jer aku bagi kat korang mas dan air asia.Bukan nak berlagak cuma nak luahkan yang betapa penat nya aku dah....hehehh.But its ok., aku dah kata itu dugaan dan perjalanan yang tak pernah aku sangkakan selama aku hidup...dah hampir 30x dok ulang alik...KL-KUCHING.

1 comment:

  1. sabar bro posa2 ni...thun depan dah tk yah kot

    ReplyDelete

Popular Posts