Geng Kembara Perantau

Sunday

Adakah dia Milikku.....

21hb ogos 2010, hari yang aku nantikan dan membuatkan seluruh jiwaku tersentak akan keputusannya....kalau betul2 dia sukakan aku sudah pasti dia milikku..kalau diizinkan ALLAH...memang tak syak lagi die pun perlukan aku...........................Emm sudah pasti korang nak tau akan geranganya....tak lena aku tidur..mandi tak basah tapi nasib baik waktu berbuka aku kedarah jugak....huhu itu tak leh tahan yob....


dah tentu korang nak tau siapa yang aku angaukan....huhhuu..inilah dia gadis pujaan ku..................................................................................................................................................









heheh...scroll down lagi...







lagi dan lagi....






hah ini dia....


Adus aku sampai tak lena tidur mengenangkannya...adakah dia milikku...atau milik siapa???




Haaahah...actually im selected to be the winners on 21 august 2010,Emart hypermarket called me this morning and mentioned, i have to attend that lucky draw day.Alhamdulillah I was selected in 57 person to win the MYVI...and the residue with another gift.

Doakan aku yer semua bloggerssss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts