Geng Kembara Perantau

Tuesday

Kenangan masa lepas form 5.



Assalamualaikum semua, sambil menyingah ke blog kawan2, terlupa yg blog sendiri lama tak berupdate, nak cerita apa yek....emm apa yg aku buat sepanjang minggu nie....tentu korang tak boleh terima. Aku sibuk mencari majalah anak anak sidek dan melihat kartun tersebut dalam youtube. Emm kenapa ek? heheh, Actually itulah kenangan aku masa form 5 lepas abis SPM. Komik tu la yang membuatkan aku takde kerja, meneman aku masa lepas SPM. tiap2 minggu aku beli...tentu korang pelikkan...memang kaki kartun, cam budak budak. Kenapa ek aku suka kartun tu? Sebabnya aku suka kan kedamaian, cerita yang tak menyerabutkan kepala, kisah family budak2, happy , nakal , semua ada......biarlah korang kata aku pelik...emm ada satu lagi aku suka...Kampong Boy, kartun yang dilukis pelakon LAT. Tapi cerita nie ditayangkan diASTRO JER....zaman era moden. Sekarang nie setiap hari jam 1.30 pm- 2pm ditayangkan...hheeheh layanzzzzzz, zasss.

1 comment:

  1. Ye ker? aritu ko kata ko suka tgk citer Power Rangers..hahaha

    ReplyDelete

Popular Posts