Geng Kembara Perantau

Monday

Kisah menyayat hati

Ini bukan gambar sebenar..heheh sory yek aku pinjam...

hai....tq my friends coz join as a follower...highly appreciate...actually ada benda nak cerita kat korang, malam tadi aku ke Emart (nie kalau disemenanjung ala ala Tesco lah....tapi tak sehebat tesco...) dari rumah lepas maghrib aku dan wife aku dan anak aku....nak ke Emart lah beli barang dapur.Seperti biasa aku nak tutup lah pagar rumah..sambil tutup pagar aku terlupa.....nak ambil dompet, so aku masuk balik le untuk ambil balik .....dan drive ke Emart dengan lagaknya....konon takde apa yg berlaku...huhuuuh...ke kanan ke kiri aku belok untuk mencari parking...Actually rumah aku dan Emart amatlah dekat dalam 3 minutes jer.Wah dapat parking dekat ngan entrance...so berjalan lah aku ke Emart yang amat gah di mata penduduk Matang.(PETRAJAYA) .Kebiasaanya sampai ke Emart aku akan trus capai trolley barang dan termasuk anak aku sekali masuk.....aduh tetiba sesuatu telah terjadi kepada aku yang amatlah rasanya malu.......korang nak tau kenapa?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? korang tgok pic atas tu...wadussss ????!!!!!!!@$#@$$$%$^%^ terus aku control jalan hehehe harap takde orang tgok ler....cover dude cover huh sampai balik aku anggap orang tak perasan......................................

P/S : MORAL OF THE STORY..JGN PAKAI SELIPAR DALAM KEADAAN GELAP....HHUHUH


















1 comment:

  1. lagi satu Moral OF sTORY:jgn pakai selipar toilet dlm emart....

    ReplyDelete

Popular Posts