Geng Kembara Perantau

Sunday

Perjuangan untuk hari ini selesai sudah......

SALAM...emm dah nak tido baru mnggatai nak berblogging, bukan apa frust nie frust pasal pasukan favourite aku kena beat sampai 4-0....aduih rasa tak leh tido.nak jawab soklan priksa pon tak semangat...hehehe takdelah.ALHAMDULILLAH segala urusan aku hari nie dipermudahkan ALLAH.Semua berjalan dengan lancar... aku tiba di kuching jam 6.30ptg tadi. Emmm sebelum berblogging tadi aku dengar ceramah ustaz Azhar idrus.Yelah kan...kadang kadang kita perlukan santapan rohani kita diisi dengan ilmu ilmu agama..yang tak tahu boleh kita tahu,yang tak ingat boleh drefreshkan... Cakap pasal USTAZ AZHAR IDRUS nie..aku suka sangat cara beliau menyampaikan ilmu dengan gaya dan presentnya yang tersendiri..yelah zaman sekarang perlu ada pendekatan yang sesuai untuk membawa anak anak muda ke arah yang lurus ke jalan ALLAH.Cara dan olahannya untuk attract audience sangat berkesan...yang selalu ada screen saver ketika mendengar ceramah tidak akan berasa layu, lagi minat kita nak mendengar dan mendekati penyampaian beliau...at the same time kita dapat serap ilmu itu secara direct atau pun indirect.Aku pun ada upload utk share kat korang ..harap jangan lah segan silu..cuba hayati..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts