Geng Kembara Perantau

Friday

Kuala Lumpur tonight..kau tunggu K.L

Emmm malam nie aku ke KUALA LUMPUR....perjuangan yang belum selesai..sikit lagi sikit lagi...nak habis dah.Itulah pengorbanan,pengorbanan yang memerlukan usaha,kesabaran dan kegigihan yang perlu ada pada insan yang mahu kejayaan.ALLAH maha pemurah,penyayang, pemberi rezeki kepada umatnya.Selagi ada hayat di situlah akan kukerah walaupun perit....penat....sakit...
dugaan yang harus ku tempuh,semua itu ujian yang aku perlu lalui setiap perjalanan hidup ku.

Apa lagi kalau tak AIR ASIA..you're the one in my life..tanpamu aku takkan berulang alik terlalu kerap..dah macam bus kat semennjung dah aku buat AIR ASIA..wang!pitih!duit!money! kering dah aku...INSYAALLAH Aku perlukan kesabaran dan pengorbanan..tak lupa juga pengorbanan anak dan isteriku...sekejap ye nak wat preparation...nanti lupa pulak apa yg perlu dibawa...baju,towel,buku,calculator,pen,slip exams,emm apa lagi ek..tolong ingat kan aku...oh my lovely "mac book pro" tak leh tinggal....alamak kejap yer...nak solat and mandi dulu....hehehe aku ke sana kita sambung k....adios...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts