Geng Kembara Perantau

Tuesday

INILAH AKU...


Setelah sekian minggu aku BERBLOGGING DENGAN tidak melihatkan diriku yg macam TOM CRUISE,akhirnya aku pamerkan kakiku yg seperti kaki RONALDO yang pandai mengelecek..(adus lutut aku tak boleh main bola lagi lah...terkehel)sedang menapak untuk menaiki pesawat idamanku iaitu AIR ASIA.Die lah peneman ku utk ke semenanjung(kl)atau balik kg....huhhu.TERIMA KASIH SEKALI lagi TONY FERNANDES sebab kau berikan ku peneman yg setia...fuh bukan free kena bayo beb.AIR ASIA kena bagi komisyen kat aku nie sebab asyik dok promote die jer..nyampah.Alah MAS PON NAK JUGAK?....nanti nantilah...hari tu kan dah..

1 comment:

  1. hahaha.... tom kurus... ok la, whatever la... :)

    ReplyDelete

Popular Posts