Geng Kembara Perantau
Tuesday
now on d way to gedung...
Salam ...hari nie nak ke gedung..apa ntah ada kat gedung niee.kalau nak tau gedung nie letalnya atas pada serian lagi.jauh sikit le..cuma yg tak tahan nie,jalannya lah mana ada highway..jln kampong beb!opsss reminder,make sure the car's petol is full tank...here,the way to gedung u won't see the petrol pump station.emm so watch out dude..oh at the same time I'm thinking how's the celcom coverage?wait for me I will mention tunggu...sat no we take a few minute to take a rest.I've got headache taking along time surfing with my very first blackberry...huk huk..(Nak bagitau konon pakai bb)....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
Hai salam satu Legoland, :)) As previous entry, i was planned to fly to JB and bought Legoland tickets to fill in my daughter in her schoo...
-
Lu pikirlah sendiri............. Assalamualaikum, Nak citer apa yer...lihat pada tittle yang nak dikupas...seperti nak mengumpat hahah...wel...
-
Wah aku recieve email yang agak terkujat apabila Secret Recipe ada yang mengeluarkan statement Berikut kenyataan yang dikeluarkan Panel Pen...
-
Hari ni dah hari yang ketiga aku bertugas, emm selepas beraya sakan dengan anak aku dan isteri aku, ke sana kes ini. Anyway biasalah b...
-
Esok 21st May, aku akan bertolak untuk ke Labuan.Tapi aku kena singah Kota Kinabalu disebabkan air ticket fully booked dari Miri ke Labuan. ...
No comments:
Post a Comment