Hi to all fresh graduates from Engineering background especially in Chemical Engineering...Here, just to be highlight some more that you can looking for Oil and Gas and Petrochemical Company.I'have got several Huge Company and established at the moment to share with u...
1. SHELL http://www.shell.com.my/
2. MURPHY OIL http://www.murphyoilcorp.com/
3. PETRONAS http://www.discoverpetronas.com/
4. TALISMAN http://www.talisman-energy.com/
5. PETROFAC http://www.petrofac.com/
6. SCHLUMBERGER http://www.slb.com/
7. OPTIMAL http://www.optimal.com.my/
8. TITAN http://www.titangroup.com/
9. NEWFIELD http://www.newfield.com/
10. BASF http://www.basf-petronas.com.my/
11. BP http://www.bp.com/bodycopyarticle.do?categoryId=1&contentId=7052055
12. M3ENERGY http://www.m3nergy.com/pages/Index.aspx
13. EASTMAN http://www.eastman.com/Company/Worldwide/our_sites/Pages/Malaysia_Kuantan.aspx
14. EXXON MOBIL http://www.exxonmobil.com.my/Malaysia-English/PA/Responsibility/MY_CR.asp
OK lah ngantuk dah..nanti samb k..at least ada info and can assist u all....
Geng Kembara Perantau
Thursday
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
Hai salam satu Legoland, :)) As previous entry, i was planned to fly to JB and bought Legoland tickets to fill in my daughter in her schoo...
-
Lu pikirlah sendiri............. Assalamualaikum, Nak citer apa yer...lihat pada tittle yang nak dikupas...seperti nak mengumpat hahah...wel...
-
Wah aku recieve email yang agak terkujat apabila Secret Recipe ada yang mengeluarkan statement Berikut kenyataan yang dikeluarkan Panel Pen...
-
Hari ni dah hari yang ketiga aku bertugas, emm selepas beraya sakan dengan anak aku dan isteri aku, ke sana kes ini. Anyway biasalah b...
-
Esok 21st May, aku akan bertolak untuk ke Labuan.Tapi aku kena singah Kota Kinabalu disebabkan air ticket fully booked dari Miri ke Labuan. ...
No comments:
Post a Comment